söndag 1 februari 2009

Pärlsorterare och ormbekämpare

Om jag ser lite trött ut är det för att jag är osminkad



En blandning av pärlor, säkerhetsnålar, kedjor, knappar, barbieskor och fiaspels-gubbar

Idag har jag mest chillat och tagigt det lungt. Jag har städat i mitt rum men gjorde inga större framsteg eftersom jag fastnade för att sortera mina pärlor. Kl 4 gick jag över till min granne och satt barnvakt i 3 timmar. Han som jag vaktar heter Johannes och är 3 år. Vi lekte bl.a. att vi var två soldater i en trupp och att vi blev anfalna av en jättestor orm som kunde spruta eld och vatten. När jag skulle gå hem fick jag 100 kr som tack för besväret, de pengarna behöver jag verkligen. Efter jag har städat lite till i mitt rum ska jag titta på en serie som heter Merlin. Den är lite töntig men mina föräldrar spelade in den åt mig så jag kan se den efteråt, snällt va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar