fredag 13 februari 2009

Fejk-frapino och kitty-sorg




Idag firade vi Alla-Hjärtans-Dag i skolan, den är ju igentligen imorgon, och jag hade på mig min musse-piggkjol och en vit t-shirt med ett hjärta som jag hade sytt på. Jag delade ut korten som jag hade gjort till mina vänner och jag delade också ut géléhjärtan till de som ville ha. Efter skolan gick jag hem till Josse vi försökte göra en egen chokladfrapino (typ otroligt god chokladmilkshake) men det gick inte så bra =s. Nu på kvällen fick jag en present av mina föräldrar för att jag hade så bra omdömmen på mitt utväcklingssamtal. Jag fick Tokio Hotels senaste dvd, den ska jag titta på när jag har mer tid. Just nu är jag jätteledsen för att kitty åkte ut från Let´s Dance, jag tycker att Elisabeth skulle ha åkt ut istället för jag hatar henne så mycket.
God Natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar