lördag 28 februari 2009

Kryssning

I onsdags åkte jag på en kryssning med Anna och hennes mamma. När båten lämnade hamnen vid 6 tiden så började Anna och jag med att sola och bada på båtens typ "badhus" eller vad man ska säga. Efter 2 timmar där gick vi och åt middag. Sen bar det av till spelhallen där jag spöade skiten ur Anna i hockeyspel (eller inte XP). Resten av kvällen kommer jag inte ihåg så mycket ifrån men Anna och jag dansade lite och sen typ dregga vi bara. När det var dags att gå och lägga sig (enligt Annas mamma) och vi var på väg till våran hytt så gick vi förbi två tjejer som jag hade sett sitta där på golvet innan. Jag konstaterade att de hade suttit där en väldigt lång tid och de svarade att de gillade den platsen. När vi kom fram till hytten var ingen av oss särskilt sugna på att gå och lägga oss, så vi gick tillbaka till de där två tjejerna och satte oss med dem. Vi fick reda på att de hette Anna och Träd (hon gillade inte sitt riktiga namn så vi kallade henne Träd). Vi lärde känna lite andra människor och blev kompis me en snygg kille som hette Rasmus. Nästa dag åt vi frukost tidigt och solade sen i en timme efter det dreggade vi bara med Anna & Träd.Lyckligtvis fick jag med en urladdad kamera till kryssningen så detta var den enda bilden jag hann ta. XP sorry Anna.

Efter kryssningen har jag sovit över hos Anna i 2 dagar de här 8 armbanden var vad vi hann göra då

Innan vi åkte på kryssningen sydde vi upp våra gråa jeans. det var asjobbigt!

idag fick jag min nya skinnjacka på posten. gillar den mycket, nu behövs bara varmare väder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar