måndag 23 februari 2009

helgen

min frisyr i fredags

och med ett par 70-talsglasögon

en sprallig Anna på vägen hem i fredags

och den mycket vackert solbelysta vägen

Anna smygfotade mig

I lördags shoppade Anna och jag och hittade de här byxorna på Monki, 40 kr på rea, och det var så billigt att vi bara behövde köpa dem. Jag ska sy upp mina till ett par shorts.

Vi köpte oxå varsin sån här kjol på Monki för 20 kr på rea

Denna assnygga läderjackan hittade jag på H&M idag. Men jag hade inte tillräckligt pengar med mig för att köpa den :(

De här skorna hade jag inte heller pengar till men jag ska visa bilderna på både jackan och skorna för min föräldrar.
Denna kjol köpte jag på H&M idag det var egentligen bara därför vi åkte in till stan. Jag älskar den, har letat efter den i typ en vecka nu!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar