tisdag 10 februari 2009

Om mig


Sådant jag gillar: att skratta tils man får ont i kinderna, choklade frapino från Expresso Houe, solsken, vara ute på natten, känna sig fin och gulliga saker.

Sådant jag gjorde när jag var liten: jag ville bli en pirat och hade en docka som jag döpt till
Lisa - havets skräck, jag var väldigt liten som barn så på dagis lekte de större barnen med mig som att jag var en docka och när jag gick i 6-års hade jag typ alltid på mig en Snö-Vitklänning.

Sådant jag inte gillar: när mina händer blir kalla för då är det typ omöjligt att få de varma igen, när man måste gå upp fast man är jättetrött, mesiga människor, dålig musik och idetorka.

Sådan jag är rädd för: att ingen kommer på min begravning, fjärilar, misslyckas med allt, att mista någon man älskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar