onsdag 25 mars 2009

till Hedda

Hej detta lägger jag bara ut för jag lovade att ta kort på några mangabilder jag gjort i sommras och lägga ut den här. men Hedda du ska se fias blogg den e ju me bara manga!!!

Jag gorde ett test om hur jag skulle se ut om jag var en mangafigur och det stod att jag skulle va flintskallig och ha rosa ögon, så jag ritade denna:

Skulle rita en gullig bebis, men ögonen blev jätteläskiga så den ser ut som en demon:

Tänk bort strecken i ansiktet, så blir det när jag ritar med tuch:

På nåt sätt tycker jag att den liknar mig men det kan vara för att jag har en liknande tröja och hade typ ett sånt halsband:
Jag skulle rita en prinsessa:

Nee jag ba skoja det e josse som ritat denna, jag tror hon gjorde det när vi var i piteå, men såg inte till henne att jag la ut den . hon kanske blir sur:

Jaa det var allt men man ser ju att jag utvecklats med tiden och jag vet att det inte är riktig manga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar